Listopad 2018 r.

PLANOWANE I RZECZYWISTE WYKONANIE RZECZOWE [%] -  CAŁOŚĆ KONTRAKTU

PLANOWANE I RZECZYWISTE WYKONANIE FINANSOWE NETTO [PLN] -  CAŁOŚĆ KONTRAKTU

Prace i roboty drogowe:

  • zakończono prace związane z opracowaniem finalnej edycji Projektu Wykonawczego,
  • realizowano  prace związane z opracowaniem projektów technologicznych w zakresie budowy nasypów z mieszanek popiołowo – żużlowych i wzmocnienia podłoża gruntowego,
  • kontynuowano prace związane z opracowaniem finalnej wersji ZPRS – uszczegółowienie wg uwag Inżyniera przekazano do weryfikacji,
  • opracowano dodatkowe Szczegółowe Specyfikacje Techniczne WiORB oraz uzupełniono uprzednio złożone SSTWiORB wg uwag zgłoszonych przez Inżyniera i Zamawiającego,
  • realizowano prace związane z opracowaniem finalnej edycji projektu docelowej organizacji ruchu wg uwag Inżyniera i Zamawiającego,
  • zrealizowano prace związane z opracowaniem kolejnych PZJ oraz projektów organizacji robót,
  • realizowano prace związane z opracowaniem kolejnych etapów projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
  • prowadzono nadzór autorski we wszystkich branżach.

Roboty Drogowe:

Prace przygotowawcze,

  • wycinka drzew i porządkowanie terenu po wycinkach,
  • odhumusowanie S17, dróg dojazdowych, zbiorników retencyjnych,
  • usuwanie pozostałości z rozbiórek obiektów budowlanych,
  • odwodnienie ternu robót.

Roboty stałe,

  • wykopy,
  • ulepszenie podłoża gruntowego w podstawie nasypu,
  • nasypy,
  • wymiana gruntu,
  • warstwy mrozochronne,
  • warstwy ulepszonego podłoża,
  • warstwy podbudowy z CBGM,
  • warstwy podbudowy z KSŁM,
  • warstwy nawierzchni bitumicznych w ramach drogi objazdowej.

Ponadto, kontynuowano lub zakończono prace dotyczące 

  • drogi technologicznej w ciągu DOPT2 (w trakcie realizacji),
  • prac porządkowych w obrębie przekazanych nieruchomości (w trakcie),
  • organizacji kolejnych zapleczy materiałowych Wykonawcy (w trakcie),
  • transportu i gromadzenia materiałów (ciągłe dostawy w trakcie),
  • wprowadzenia i utrzymania czasowej organizacji ruchu,
  • obsługi geodezyjnej robót.

Zaawansowanie robót drogowych:

  • Roboty przygotowawcze – 53,34%
  • Roboty ziemne / wzmocnienia gruntu – 18,63%
  • Odwodnienia – 1,60%
  • Podbudowy – 0,08%
  • Nawierzchnia – 0%
  • Roboty wykończeniowe – 0%
  • Humusowanie – 0%
  • Oznakowanie pionowe i poziome – 0%
  • Bariery ochronne – 0%
  • Urządzenia zabezpieczające ruch pieszy – 0%
  • Elementy ulic – 0%
  • Ogrodzenia dróg – 0%

Prace i roboty mostowe:

  • wykonywano roboty na obiektach KP-3, WED-1, WD-8, WD-9, WD-10, WD-11.
  • zrealizowano roboty na obiektach PZ w następującym zakresie: PZM-2 – zbrojenie i betonowanie elementów fundamentów wlotu i wylotu, montaż prefabrykatów, roboty izolacyjne, PZM-7 – zbrojenie wlotu i wylotu, betonowanie elementów fundamentów, PZM-8 – zbrojenie wlotu i wylotu.

Zaawansowanie robót mostowych:

  • Roboty przygotowawcze – 33%
  • Fundamenty – 7%
  • Podpory i konstrukcje oporowe – 3,5%
  • Ustroje nośne – 0%
  • Łożyska – 0%
  • Urządzenia dylatacyjne – 0%
  • Odwodnienie – 0%
  • Izolacje – 0%
  • Wyposażenie (krawężniki, balustrady, bariery itp. )  - 0%
  • Roboty przyobiektowe – 0%
  • Roboty nawierzchniowe i zabezpieczenia – 0%

Prace i roboty branżowe:

  • Roboty wod-kan - realizowano przebudowę kolizji PW7 i PW8.
  • Sieci gazowe - Kontynuowano realizację robót przezbrojeniowych w zakresie gazociągów średniego i wysokiego ciśnienia – kolizje: G5, G8 i G9. Wykonywane były prace w zakresie prac montażowych, spawania i zgrzewania  rur i izolacji połączeń spawanych oraz robót ziemnych i prób szczelności. Zostały przepięte następujące kolizje gazowe: G5, G8 i G9.

  • Kanalizacja deszczowa - w listopadzie wykonywane były prace na kanale 11, 19, 20, 23, 27 w zakresie robót ziemnych, studni, kanałów, obsypek i zasypek.

  • Teletechnika - kontynuowano prace związane z przebudową kolizji.

  • Energetyka - rozpoczęto i prowadzono roboty stałe na kolizjach.
  • Melioracje -  realizowana była budowa zbieracza ZE-1, ZE-2.1, ZE-2.2i ZW-1.

.