Luty 2019 r.

PLANOWANE I RZECZYWISTE WYKONANIE RZECZOWE [%] -  CAŁOŚĆ KONTRAKTU

PLANOWANE I RZECZYWISTE WYKONANIE FINANSOWE NETTO [PLN] -  CAŁOŚĆ KONTRAKTU

W okresie sprawozdawczym Wykonawca wykonywał następujące prace/czynności :

  • realizowano  prace związane z opracowaniem i uzupełnianiem  projektów technologicznych w zakresie budowy nasypów z mieszanek popiołowo – żużlowych i wzmocnienia podłoża gruntowego,
  • w branży mostowej realizowano  prace związane z opracowaniem projektów technologicznych w zakresie: projekty technologiczne deskowań ścian oporowych, urządzeń dylatacyjnych, projekty technologiczne wzmacniania podłoża gruntowego pod obiektami, projekty technologiczne posadowienia pośredniego obiektów,
  • opracowano dodatkowe Szczegółowe Specyfikacje Techniczne WiORB oraz uzupełniono uprzednio złożone SSTWiORB wg uwag zgłoszonych przez Inżyniera i Zamawiającego,
  • realizowano prace związane z opracowaniem finalnej edycji projektu docelowej organizacji ruchu wg uwag Inżyniera i Zamawiającego,
  • zrealizowano prace związane z opracowaniem kolejnych PZJ oraz projektów organizacji robót,
  • realizowano prace związane z opracowaniem kolejnych etapów projektów organizacji ruchu na czas prowadzenia robót,
  • prowadzono nadzór autorski we wszystkich branżach.

Prace i roboty drogowe.

W okresie sprawozdawczym Wykonawca prowadził następujące roboty drogowe:

Prace przygotowawcze i tymczasowe:

  • usuwanie nadmiaru humusu,
  • porządkowanie terenu po pracach archeologicznych,
  • wykonanie platformy roboczej dla wzmocnienia podłoża.

Roboty stałe:

  • wykopy,
  • wykonywanie odwodnienia powierzchniowego - rowy drogowe wzdłuż trasy głównej, DOPT1, DOPT2 i DOPT14.1,
  • profilowanie i ulepszenie podłoża,
  • warstwy odcinające,
  • nasypy.

Ponadto kontynuowano prace dotyczące:

  • utrzymania czasowej organizacji ruchu,
  • odwadniania terenu budowy,
  • napraw nawierzchni i poboczy; remonty cząstkowe,
  • zabezpieczenia budowy w okresie zimowym,
  • prac porządkowych w obrębie przekazanych nieruchomości,
  • organizacji zapleczy sprzętowo - materiałowych Wykonawcy,
  • transportu i gromadzenia materiałów do warstw konstrukcyjnych i na nasypy.

Zaawansowanie robót drogowych.

  • Roboty przygotowawcze – 83,97%
  • Roboty ziemne / wzmocnienia gruntu – 22,42%
  • Odwodnienia – 5%
  • Podbudowy – 0,10%
  • Nawierzchnia – 0%
  • Roboty wykończeniowe – 0%
  • Humusowanie – 0%
  • Oznakowanie pionowe i poziome – 0%
  • Bariery ochronne – 0%
  • Urządzenia zabezpieczające ruch pieszy – 0%
  • Elementy ulic – 0%
  • Ogrodzenia dróg – 0%
     
    Prace i roboty mostowe
     
    W okresie sprawozdawczym Wykonawca prowadził następujące prace / czynności w branży mostowej na obiektach:
    • WED-1 - prowadzono prace w zakresie zbrojenia, szalowania oraz betonowania: ław fundamentowych P1, P2, SC3P, SC3L Jezdni Prawej S17, korpusów przyczółków P1, P3 Jezdni Prawej S17, filarów P2 Jezdni Prawej S17,
    • WD-8 - prowadzono prace w zakresie zbrojenia, szalowania oraz betonowania: ław fundamentowych P1, P2, P3, filarów P2,
    • WD-9 - prowadzono prace w zakresie zbrojenia, szalowania oraz betonowania: ław fundamentowych ścian czołowych SC1P, SC1L, SC3P, SC3L, filarów P2, korpusów przyczółków P1 Jezdni ZBR3 i DK50L oraz P3 Jezdni ZBR4 i DK50P,
    • WD-10 - prowadzono prace w zakresie zbrojenia, szalowania: law fundamentowych ścian czołowych P2 (ZBR4, DK50P, DK50L, ZBR3),
    • WD-11 - przygotowano platformy pod rusztowanie, deskowanie ustroju nośnego w km   24+224
    • KP-3 - prace nie prowadzone, ze względu na warunki atmosferyczne.

     

    Wykonawca prowadził prace na przepustach:

    • PZM-3 str. P,
    • PZŁ-5 str. P wykonano posadowienie, płyty fundamentowe, zamontowano prefabrykaty skrzynkowe,
    • wykonano zbrojenie płyty zespalającej przepustu PZM-2,
    • PZM-6 zabetonowano fundamenty wlotu i wylotu oraz płytę zespalającą, rozpoczęto zasypkę przepustu,
    • PZM-7 zabetonowano płytę zespalającą.

     

    Zaawansowanie robót mostowych;

    • Roboty przygotowawcze – 72%
    • Fundamenty – 29%
    • Podpory i konstrukcje oporowe – 18%
    • Ustroje nośne – 0%
    • Łożyska – 0%
    • Urządzenia dylatacyjne – 0%
    • Odwodnienie – 0%
    • Izolacje – 12%
    • Wyposażenie (krawężniki, balustrady, bariery itp. )  - 0%
    • Roboty przyobiektowe – 3%
    • Roboty nawierzchniowe i zabezpieczenia – 0%

    Prace i roboty branżowe.

    Roboty wod-kan.

    Realizowano przebudowę kolizji.

    • PW1 - przebudowa wykonana w 90%, pobrano próbkę do badania higieniczno-sanitarnego,
    • PW2a oraz PW2b - przebudowa wykonana w 90%, pobrano próbkę do badania higieniczno-sanitarnego,
    • PW3 - przebudowa wykonana w 90%, pobrano próbkę do badania higieniczno-sanitarnego,
    • PW4 - przebudowa wykonana w 90%, pobrano próbkę do badania higieniczno-sanitarnego,
    • PW5 - przebudowa wykonana w 90%, pobrano próbkę do badania higieniczno-sanitarnego,
    • PW7 - przebudowa wykonana w 90%,  trwa łączenie węzłów,
    • PW9 - przebudowa wykonana w 90%,  trwa łączenie węzłów, chlorowanie
    • PW10a i PW10b - przebudowa wykonana w 90%, trwa łączenie węzłów,
    • ZW1 - wykonano bypass ok. 50 m, pobrano próbkę do badania higieniczno-sanitarnego.

    Sieci gazowe.

     

    Roboty wznowiono. Wykonano przełączenie oraz demontaże w zakresie kolizji G7.

    Dalsze prace w zakresie przełączeń gazociągów wysokiego ciśnienia uzależnione są od terminów wskazanych przez Gaz-System.

    Kanalizacja deszczowa.

    Rozpoczęto roboty montażowe w zakresie robót ziemnych, studni, montażu kanałów.  Realizowano roboty na kanale 27 - wykonano odcinek od studni S10 do studni S5 oraz kanale 41 - wykonano odcinek od studni S33 do studni S5 oraz od studni S42 do S40.

    Zbiorniki retencyjne.​

    - na ZB21 ukończono zgrzewanie folii i zrealizowano w 100% nadsypkę w zbiorniku, rozpoczęto układanie płyt ażurowych na ZB21,

    - w ZB22 wykonywano odwodnienie zbiornika, uszczelnienie wykonano w ok 40% (roboty będą kontynuowane oraz zostanie rozpoczęte dociążenie folii),

    - rozpoczęto zgrzewanie folii na ZB25a, zaawansowanie na poziomie 10%.

    Teletechnika. Roboty rozpoczęto i kontynuowano przez cały okres sprawozdawczy w zakresie kolizji teletechnicznych.

            Energetyka. Prowadzono roboty stałe na rozpoczętych kolizjach energetycznych.